Gmina Niebylec
Informacje o projekcie SP
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Informacje o projekcie
WR1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu = 24,
WR2. Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu = 80,
WP1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 25,
WP2. Liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem = 101,
WP3. Liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 1,
WP4. Liczba dzieci/uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, objętych wsparciem = 8,
WP5. Liczba uczniów uczestniczących w doradztwie zawodowym = 30,
WP7. Liczba rodziców/opiekunów prawnych objętych wsparciem w projekcie = 60
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: łączna liczba godzin wsparcia: 120
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: 5 klas; 5 klas x 10h/klasa
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: łączna liczba godzin wsparcia: 120
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: 4 klasy; 4 klasy x 10h/klasa
Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, w szczególności wychowawcy klas (min. 3 osoby),
Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: A), B), C) x 8h/szkolenie.
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VIII
Założenia organizacyjne: 120h; min. 15 uczniów x śr.8h/ucznia
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VIII
Założenia organizacyjne: 120h; min. 15 uczniów x śr.8h/ucznia
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VIII
Założenia organizacyjne: 120h; min. 15 uczniów x śr.8h/ucznia
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VIII
Założenia organizacyjne: 120h; min. 15 uczniów x śr.8h/ucznia
Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 12 osób/szkolenie A), B), C), D), E) , F),G), H), I)
Założenia organizacyjne: 9 szkoleń: A), B), C), D), E), F) x 16h/szkolenie, oraz G), H), I) x 8h/szkolenie
Grupy docelowe: 20 nauczycieli/nauczycielek
Założenia organizacyjne: 8h
Grupy docelowe: 5 nauczycieli/nauczycielek
Założenia organizacyjne: 6,5h
Zadanie przewiduje realizację następujących form wsparcia dla nauczycielek i nauczycieli:
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 13 osób/szkolenie
Założenia organizacyjne: 1 szkolenie: x 12h/szkolenie.
nauczyciela - warsztaty z nowych metod nauczania, psychologii rozwojowej i edukacyjnej, warsztaty z radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 13 osób/szkolenie
Założenia organizacyjne: 1 szkolenie: x 12h/szkolenie
Grupy docelowe: kadra zarządzająca szkołą, nauczycielki i nauczyciele, min. 1 osoba/szkolenie
Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: x 16h/szkolenie.
Grupy docelowe: min.15 nauczycieli/nauczycielek
Założenia organizacyjne: łącznie 150h
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: min. 15 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 30,
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne:1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: min. 15 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 38.
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III-III
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h/grupa + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VII
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h/grupa + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h/grupa + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h/grupa + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 5osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 5 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 14 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 12 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V-VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 15 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas II
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 5 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV-VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V-VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 15 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas II
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV-VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
W ramach realizacji zadania planowany jest zakup następującego sprzętu komputerowego, sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania:
Zakupione zostaną również następujące pomoce dydaktyczne:
Wartość projektu (całkowity koszt projektu): 845 585,98zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 718 748,08zł
W ramach naszej witryny stosujemy pliki „Cookies” w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Pliki „cookies” (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych witryny, w szczególności do:
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących „Cookies” oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika witryny. Sposoby i możliwości zmiany obsługi plików „cookies” mogą Państwo sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.