31-03-2025 31-03-2025

Informacje o projekcie SP

0mOjj8P+DYSKyDg4ODg4ODg4ODg4ODw58AR2IdHB

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Informacje o projekcie

 

  1. Projekt Działam, Umiem, Wiem – zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Konieczkowej” realizowany jest w ramach Priorytetu 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.12 Szkolnictwo ogólne programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 i współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
  2. Celem projektu jest wzrost kompetencji kluczowych i społeczno - emocjonalnych min. 80 uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Konieczkowej oraz zwiększenie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych min. 24 nauczycieli kształcenia ogólnego w/w szkoły poprzez realizację kompleksowego programu rozwojowego ukierunkowanego na podniesienie jakości edukacji i obejmującego wsparcie merytoryczne dla uczniów/uczennic i nauczycielek/nauczycieli oraz zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w okresie 01.07.2024-31.08.2026
  3. Grupami docelowymi w Projekcie są:
  4. GD1: uczniowie i uczennice Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Konieczkowej w r. szk. 2024/25 i/lub 2025/26; założono objęcie co najmniej 1 formą wsparcia min. 101 uczniów i uczennic,
  5. GD2: nauczycielki i nauczyciele zatrudnieni na podstawie Karty Nauczyciela lub umowy o pracę w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Konieczkowej w r. szk. 2024/25 i/lub 2025/26; założono objęcie co najmniej 1 formą wsparcia min. 25 nauczycielek i nauczycieli,
  6. GD3: rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic stanowiących GD1, zakłada się objęcie wsparciem wszystkich R&O,
  7. GD4: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Konieczkowej - 8 – letnia szkoła podstawowa realizująca kształcenie ogólne, zlokalizowana na terenie woj. podkarpackiego, której organem prowadzącym jest Gmina Niebylec.
  8. Projekt zakłada osiągnięcie m.in. następujących wskaźników:

WR1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu = 24,

WR2. Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu = 80,

WP1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 25,

WP2. Liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem = 101,

WP3. Liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 1,

WP4. Liczba dzieci/uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, objętych wsparciem = 8,

WP5. Liczba uczniów uczestniczących w doradztwie zawodowym = 30,

WP7. Liczba rodziców/opiekunów prawnych objętych wsparciem w projekcie = 60

  1. Projekt przewiduje realizację następujących zadań:
  • Zadanie 1. BEZPIECZNA I PRZYJAZNA SZKOŁA – wsparcie Szkoły Podstawowej Jana Pawła II w Konieczkowej w budowaniu bezpieczeństwa społecznego i fizycznego uczniów i uczennic

Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

Rok szkolny 2024/2025:

  • Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII

Założenia organizacyjne: łączna liczba godzin wsparcia: 120

  • Słucham –czuję -współczuję

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII

Założenia organizacyjne: 5 klas; 5 klas x 10h/klasa

Rok szkolny 2025/2026:

  • Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII

Założenia organizacyjne: łączna liczba godzin wsparcia: 120

  • Słucham –czuję -współczuję

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII

Założenia organizacyjne: 4 klasy; 4 klasy x 10h/klasa

Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:

  • Grupowe wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
  1. Cyberbezpieczeństwo w szkole,
  2. Agresja - przejawy, konsekwencje, radzenie sobie, zapobieganie,
  3. Uzależnienia - rodzaje, przeciwdziałanie.

Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, w szczególności wychowawcy klas (min. 3 osoby),

Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: A), B), C) x 8h/szkolenie.

  • Zadanie 2. SZKOŁA WRAŻLIWA NA RÓŻNORODNOŚĆ – stworzenie optymalnych warunków na rzecz kształcenia w Szkole Podstawowej Jana Pawła II w Konieczkowej dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

Rok szkolny 2024/2025:

  • Indywidualne strategie skutecznego uczenia się

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VIII

Założenia organizacyjne: 120h; min. 15 uczniów x śr.8h/ucznia

  • Techniki nauki szybkiego czytania

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VIII

Założenia organizacyjne: 120h; min. 15 uczniów x śr.8h/ucznia

 Rok szkolny 2025/2026:

  • Indywidualne strategie skutecznego uczenia się

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VIII

Założenia organizacyjne: 120h; min. 15 uczniów x śr.8h/ucznia

  • Techniki nauki szybkiego czytania

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VIII

Założenia organizacyjne: 120h; min. 15 uczniów x śr.8h/ucznia

Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:

  • Grupowe wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
  1. Komunikacja wspomagająca i alternatywna (ACC)- narzędzia i metody wspierające uczniów z trudnościami komunikacji werbalnej,
  2. Technologie wspierające w edukacji – prezentacja narzędzi technologicznych, które mogą wspierać uczniów i uczennice ze specjalnymi potrzebami,
  3. Pedagogika wspierająca uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - jak efektywnie pracować z uczniami o różnych poziomach funkcjonowania intelektualnego
  4. Techniki relaksacyjne i radzenie sobie ze stresem- dla nauczycieli i uczniów, narzędzia do radzenia sobie z napięciami i wyzwaniami w klasie
  5. Integracja ruchowa w nauczaniu- wykorzystanie ruchu i aktywności fizycznej w pracy z uczniami o różnych potrzebach
  6. Rozwijamy kompetencje 4K- Krytyczne Myślenia, Komunikacja, Kooperacja i Kreatywność
  7. Terapia behawioralna
  8. Jak pracować z grupą i dzieckiem z autyzmem i ADHD,
  9. Trener Umiejętności Społecznych

Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 12 osób/szkolenie A), B), C), D), E) , F),G), H), I)

Założenia organizacyjne: 9 szkoleń: A), B), C), D), E), F) x 16h/szkolenie, oraz G), H), I) x 8h/szkolenie

  • Zindywidualizowane wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
  1. Jak pracować z grupą i dzieckiem z autyzmem i ADHD- kurs

Grupy docelowe: 20 nauczycieli/nauczycielek

Założenia organizacyjne: 8h

  1. Trener Umiejętności Społecznych- kurs

Grupy docelowe: 5 nauczycieli/nauczycielek

Założenia organizacyjne: 6,5h

  • Zadanie 3. SZKOŁA OPARTA O PROFESJONALNĄ KADRĘ - rozwój kompetencji dydaktycznych i zarządczych kadry Szkoły Podstawowej Jana Pawła II w Konieczkowej

Zadanie przewiduje realizację następujących form wsparcia dla nauczycielek i nauczycieli:

  • Grupowe wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
  1. Szkolenia technologiczne- warsztaty z zakresu nowoczesnych technologii w edukacji, warsztaty z wykorzystania multimedialnych narzędzi w nauczaniu, szkolenia z bezpiecznego korzystania z Internetu i ochrony danych osobowych

Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 13 osób/szkolenie

Założenia organizacyjne: 1 szkolenie: x 12h/szkolenie.

  1. Szkolenia z zakresu wykorzystania najnowszych trendów z pedagogiki i psychologii w pracy

nauczyciela - warsztaty z nowych metod nauczania, psychologii rozwojowej i edukacyjnej, warsztaty z radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym

Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 13 osób/szkolenie

Założenia organizacyjne: 1 szkolenie: x 12h/szkolenie

  1. Szkolenia dla kadry zarządzającej - warsztaty z zarządzania zespołem (16h), szkolenia z planowania strategicznego i zarządzania zmianą (16h), kursy z zakresu prawa oświatowego i finansów w edukacji (16h),

Grupy docelowe: kadra zarządzająca szkołą, nauczycielki i nauczyciele, min. 1 osoba/szkolenie

Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: x 16h/szkolenie.

  • Zindywidualizowane wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
  1. Wsparcie psychologiczne dla nauczycieli

Grupy docelowe: min.15 nauczycieli/nauczycielek

Założenia organizacyjne: łącznie 150h

  • Zadanie 4. EDUKACJA DLA PRZYSZŁOŚCI – dostosowanie oferty edukacyjnej Szkoły Podstawowej Jana Pawła II w Konieczkowej do potrzeb rynku pracy

Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

Rok szkolny 2024/2025:

  • Warsztaty z pracodawcami

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII

Założenia organizacyjne: 1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa

  • Ocena umiejętności i indywidualne doradztwo zawodowe

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII

Założenia organizacyjne: min. 15 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 30,

Rok szkolny 2025/2026:

  • Warsztaty z pracodawcami

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII

Założenia organizacyjne:1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa

  • Ocena umiejętności i indywidualne doradztwo zawodowe

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII

Założenia organizacyjne: min. 15 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 38.

  1. Zadanie 5. EDUKACJA DLA KLIMATU I ŚRODOWISKA - rozwój umiejętności i kompetencji ekologicznych uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej Jana Pawła II w Konieczkowej

Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

Rok szkolny 2024/2025:

  • Podróże po Zielonej Planecie

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III-III

Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h/grupa + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,

  • Don’t worry BEE happy

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI

Założenia organizacyjne: 1 grupa x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa

  • Człowiek i Klimat: Wyzwania XXI Wieku

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VII

Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h/grupa + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa

Rok szkolny 2025/2026:

  • Podróże po Zielonej Planecie

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III

Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h/grupa + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,

  • Don’t worry BEE happy

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI

Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h/grupa + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa

  • Zadanie 6. MOST DO WIEDZY – wyrównanie szans edukacyjnych oraz rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej Jana Pawła II w Konieczkowej

Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

Rok szkolny 2024/2025:

  • Zajęcia wyrównawcze z matematyki

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 5osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 5 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z przyrody

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z przyrody

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

Rok szkolny 2025/2026:

  • Zajęcia wyrównawcze z matematyki

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 14 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z przyrody

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 12 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia wyrównawcze z przyrody

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

  • Zadanie 7. EDUKACYJNY BOOSTER – wsparcie rozwoju talentów oraz wzmocnienie kompetencji kluczowych uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej Jana Pawła II w Konieczkowej

Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

Rok szkolny 2024/2025:

  • Zajęcia rozwijające z matematyki

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka polskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V-VI

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 15 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas II

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 5 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka niemieckiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy V

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka niemieckiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające Klub przyrodników

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VIII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające Szkolne Koło robotyki

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV-VI

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

Rok szkolny 2025/2026:

  • Zajęcia rozwijające z matematyki

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka polskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V-VI

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 15 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas II

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas V

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka niemieckiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy V

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające z języka niemieckiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające Klub przyrodników

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI-VIII

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  • Zajęcia rozwijające Szkolne Koło robotyki

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV-VI

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

  • Zadanie 8. INFRASTRUKTURA DYDAKTYCZNA SZKOŁY WSPIERAJĄCA KSZTAŁCENIE NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE – doposażenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Głogowie Małopolskim w niezbędny sprzęt i pomoce i dydaktyczne

W ramach realizacji zadania planowany jest zakup następującego sprzętu komputerowego, sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania:

  1. Laptop - 8 szt.
  2. Urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
  3. Monitor interaktywny 75cali - 4 szt.
  4. Zestaw nagłośnienia mobilnego Bose - przenośny system liniowy L1 Pro16 (2 szt) - 1 szt
  5. Okulary ClassVR – 1 szt..
  6. Pracownia Językowa Advanced- 1szt.
  7. Wyposażenie pracowni językowej - meble, krzesła - 1 szt.
  8. Kamera cyfrowa - 1 szt.
  9. Radioodtwarzacz/mikrowieża - 2 szt.
  10. . Stojak do Monitora Interaktywnego - 4 szt.
  11. MPP Pakiet matematyczno-przyrodniczy - 1 szt
  12. edu Sensus MatŚwiat1 - 1 szt.
  13. Didakta geometria 2 obliczenia i pomiary - 1 szt.
  14. Didakta geometria 1 zadania konstrukcyjne - 1 szt.
  15. Didacta matematyka 2 Algebra - 1 szt.
  16. Didacta matematyka 1 - 1 szt.
  17. Język polski - 1 szt.
  18. english with games - 1 szt.
  19. Angielski Dla Dzieci 3 części + ANGIELSKI to proste - 1 szt.
  20. Język angielski 2 - 1 szt.
  21. Zestaw LEGO Education SPIKE Prime - 5 szt.

 Zakupione zostaną również następujące pomoce dydaktyczne:

  1. System dziesiętny - zestaw klasowy 0-999 - 1 szt.
  2. Oś liczbowa 0-120 - magnetyczna makatka - 1 szt.
  3. Szarada - gra słowna - 1 szt.
  4. Części mowy - hop do głowy - Multimedia - 1 szt.
  5. Zestaw do klasy 8 – język polski - Multimedia - 1 szt.
  6. Gadżety foto rekwizyty Fotobudka kapelusze - 1 szt.
  7. Word in pictures - 1 szt.
  8. Listening activities 1 - 1 szt.
  9. Vocabulary Builder - 1 szt.
  10. Grammar trainer 1 - 1 szt.
  11. Language Trainer 1 - 1 szt.
  12. From Games to Plays - 1 szt.
  13. Tarcza - gra podłogowa - 1 szt.
  14. Czasowniki po angielsku - zdjęcia - 1 szt.
  15. Domino do budowania zdań - 1 szt.
  16. Rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki - 1 szt.
  17. Beat About The Bush - 1 szt.
  18. Język niemiecki - Plansze interaktywne WSiP - Szkoła podstawowa - 1 szt.
  19. Didakta - Język niemiecki - 1 szt.
  20. Globus szkolny - 1 szt.
  21. Globus lewitujący - 1 szt.
  22. Budowa i rozwój tasiemca uzbrojonego - 1 szt.
  23. Rozwój płodu ludzkiego - 1 szt.

 

Wartość projektu (całkowity koszt projektu): 845 585,98

Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 718 748,08

W ramach naszej witryny stosujemy pliki „Cookies” w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Pliki „cookies” (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych witryny, w szczególności do:

  • dostosowania zawartości stron internetowych witryny do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
  • zapamiętania ustawień Użytkownika dotyczących wyglądu i funkcjonalności stron witryny (np. język, kraj),

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących „Cookies” oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika witryny. Sposoby i możliwości zmiany obsługi plików „cookies” mogą Państwo sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Zapisano